۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

آزادی ، عدالت ، دولت به رای ملت - فراخوان عمومی برای رسیدن به خلاصه خواسته جنبش سبز

این تنها یکی از شعارهای پیشنهادی است و هنوز به تصویب نرسیده .
جنبش سبز آزادیخواهی ملت ایران ، بی شک خواسته هایی را دنبال میکند که بحث و بررسی و تبیین آنها ، نیاز به ساعتها زمان و بعضا بحثهای تخصصی دارد که ممکن است از حوصله و توان هر یک از اعضای ملی آن خارج باشد . بدین وسیله از همه بزرگوارن فهیم و عزیز ایران درخواست میگردد تا در ساختن ، جمله ای محوری به جهت بیان کل مانیفست و خواسته های جنبش در قالب چند واژه ، همراهی فرمایند تا از این طریق ، امکان اطلاع رسانی را بالا برده و بر خواسته هایی مشخص ، مبارزه را تداوم بخشیم .به عنوان مثال ، گروهی شعار محوری "نان ، مسکن ، آزادی " را برگزیده بودند . گروهی از واژه " امنیت ، رفاه ، آزادی " استفاده میکردند . جنبش سبز ، چه میخواهد و چه میگوید ؟

۷ نظر:

  1. دوستان عزیز . جنبش آزادیخواهی ایران به ایده ها و تفکرات شما عزیزان نیاز مبرم دارد . در صورتیکه هر یک از عزیزان آمادگی همراهی دارند ، میتوانند به فرند فید مراجعه فرمایند و یا به من میل درخواست بزنند تا کاربری اتاق ایده های سبز را به ایشان بدهم :
    آدرس اتاق ایده های سبز :
    http://friendfeed.com/green-ideas

    پاسخحذف
  2. آزادی اندیشه ، راهی به سوی پیشه

    پاسخحذف
  3. نه شرقی ، نه غربی ، دولت سبز ملی

    پاسخحذف
  4. دموکراسی، عدالت، این است شعار ملت

    پاسخحذف
  5. آزادی، عدالت ، جمهوری ایرانی

    پاسخحذف
  6. شعارهای مردم همه خوب هستند. ولی باید در روز 22 بهمن یک شعار را آنقدر تکرار کنیم تا تمام مردم از میدان آزادی تا انتهای جمعیت همه یک صدا و یکپارچه آنرا تکرار کنند. پراکنده گویی به تظاهرات 22 بهمن صدمه میزند و باعث میشود رسانه ی ضرغامی از آن سواستفاده کند.روی چند شعار مهم تمرکز کنید. و چیزی مهمتر از رفراندوم نیست.

    پاسخحذف
  7. دوست عزیز . البته شعار رفراندم در بین شعارهای خیابانی حرف اول را میزند اما در این وبلاگ به دنبال شعار محوری هستیم که بتواند گویای خواست جنبش سبز باشد . شعار خیابانی نیست . مثلا اگر کسی بپرسد جنبش به دنبال چیست ، در یک جمله ، خلاصه مانیفست جنبش را بگوییم .

    پاسخحذف